כריסטיאנו רונאלדו ממשיך להרחיב את פורטפוליו העסקים שלו מחוץ למגרש ופתח מיזם עסקי חדש, כשהכריז כי הוא נכנס לתעשיית הקולנוע. שחקנה של אל נאסר מוגדר על ידי ‘פורבס’ ככדורגלן בעל ההכנסה הגבוהה בעולם, אבל זו לא סיבה מבחינתו לעצור. למעשה, ברשימת הספורטאים המרוויחים ביותר בעשור האחרון, רונאלדו דורג במקום השני – אחרי פלויד מייוות’ר בלבד.
בהצהרה שפרסם ברשת ‘X’, הודיע רונאלדו על שיתוף פעולה מפתיע עם הבמאי הבריטי המוערך מתיו ווהן – הידוע בזכות סרטים כמו "Layer Cake" משנת 2004, "סטארדאסט" וסדרת "קינגסמן". נחשף כי רונאלדו ו-ווהן יפתחו יחד אולפן קולנוע בשם "UV Marv".
בהצהרה כונו רונאלדו ו-ווהן "אלופים פורצי דרך בתחומם", והשניים צפויים להפיק שלושה סרטים. על פי ההצהרה, שני הסרטים הראשונים כבר הושלמו, ותאריכי ההפצה יפורסמו בהמשך. רונאלדו הוסיף לפוסט ברשת את הכיתוב "בקרוב...".
הסרט השלישי, שיהיה חלק מטרילוגיה, צפוי להיכנס להפקה בזמן הקרוב. רונאלדו הוא דמות שיווקית מובהקת לאורך כל הקריירה שלו, ושיתף פעולה עם אין ספור חברות במיזמים בשווי של מיליוני דולרים. השיתוף הבולט ביותר שלו הוא עם נייקי, שפיתחה עבורו את סדרת נעלי הכדורגל Mercurial במסגרת מותג CR7 שלו, כמו גם חולצות ומכנסיים הנושאים את סמל המותג.
לצד נייקי, יש לרונאלדו שיתופי פעולה עם חברות כמו טאג הוייר, ארמני, שמפו קליר, הרבלייף, וכן חברות קריפטו כמו Binance ו-Garena Free Fire. הפנומן מחזיק גם במותג "CR7" עצמאי, הכולל בשמים והלבשה תחתונה, ואף נכנס לתחום הנעליים והמשקפיים.
בשנת 2016 החליט להיכנס לתחום המלונאות, בשיתוף עם קבוצת המלונות "פסטנה". נכון להיום, בבעלותו חמישה מלונות – בפונשל, מדיירה וליסבון (המלונות הראשונים), ולאחר מכן הוסיף סניפים גם במדריד ובמרקש. תוכניות לעתיד כוללות מלון נוסף בפאריס.
כריסטיאנו רונאלדו (רויטרס)כחלק ממחויבותו לאורח חיים בריא, נכנס רונאלדו גם לתחום הכושר, והקים את רשת חדרי הכושר "CR7 Fitness by Crunch" ברחבי חצי האי האיברי. הוא השקיע גם בקליניקה להשתלות שיער במדריד בשם "Insparya", שכיום פועלת במספר סניפים ברחבי ספרד ופורטוגל.
בשנת 2023 השקיע בשוק השעונים המקוון Chrono24, ואף רכש 10 אחוזים ממניות חברת החרסינה הפורטוגזית Vista Alegre Atlantis. בנוסף, רונאלדו רכש נתח משמעותי בתעשיית המדיה הפורטוגלית, כשקנה חלקים נרחבים מחברת המדיה הגדולה Medialivre, ולצד זאת רכש מניות גם בגופי תקשורת כמו Jornal de Negócios ו-Correio da Manhã – במטרה לחזק את מעמדו התקשורתי.